Tyto webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby, personalizovat reklamy a analyzovat návštěvnost. Používáním našich stránek s tímto souhlasíte.
Více informací

Najdete nás na FacebookuInstagramYoutubeRSS

Veverka & Veverka: Rozloučili jsme se Peugeotem 106 Maxi

1.03.2011 | Autor: Petr Šulčík
Veverka & Veverka: Rozloučili jsme se Peugeotem 106 Maxi
Po celou zimní přestávku, co se ke mně dostávaly všemožné zajímavé informace z jednotlivých týmů, z rodinného klanu Veverků neuniklo ani písmenko.

 

Po celou zimní přestávku, co se ke mně dostávaly všemožné zajímavé informace z jednotlivých týmů, z rodinného klanu Veverků neuniklo ani písmenko. I právě proto je právě tento rozhovor mezi prvními. Pokusil jsem se vyzvědět od obou Václavů nové informace, jak se připravují na novou sezónu.


RC:  Ahoj klucí, nová sezóna je za dveřmi a v kuloárech rallycrossu je o Vašem týmu ticho po pěšině. Pojďme to probrat pěkně popořadě. Určitě všechny zajímá, jaké schéma budete aplikovat v tomto roce. Obzvláště pak, zda budete mít každý své auto nebo se budete střídat o jedno? Který z Vás pojede domácí „mistrák“, a který Evropu?

V&V:
Ahoj Tome,
popravdě na tvou otázku nelze odpovědět, protože ani my sami nevíme, jak to letos bude. Vše se vyjasní, podle sehnaných financí. Jediné, co Ti mohu poodhalit je, že jsme se rozloučili s Peugeotem 106 Maxi, protože po loňském Fuglau není použitelná karoserie. Přestavba do nové, by se nám z důvodu končící homologace nevyplatila. Jednodušší pro nás je použít karoserii Peugeotu 206. Takže stavíme novou 206, na té loňské repasujeme a přestavujeme potřebné díly. Jak už to u nás bývá, do prvního závodu stihneme připravit loňskou 206 s malými změnami a v průběhu sezony se budeme snažit co nejdříve představit i Peugeot 206 evo II, ale máme-li být realisté dočkáme se až ke konci sezony.

ME 2009 - Francie (F) - Essay


RC: Tak na jednu stranu to v začátku sezóny nebude určitě snadné, ale nová evoluce bude jistě krok kupředu. Už máte jasno, jakým směrem se vydáte v nové evoluci? Tedy zda půjdete podobnou cestou jako všechny ostatní týmy, co nejvíce „továrních“ dílů, nebo vlastní vývoj?

V&V
Tak samozřejmě se budeme snažit, aby byla konkurenceschopnější než předchozí a myslím, že by se nám to i mohlo podařit. V plánu máme vrátit se k motoru TU, právě motor je ten slabší článek stávající 206, jinak to bude velice podobné jako stávající 206. Ačkoliv bychom chtěli vydat cestou „továrních“ dílů tak to za stávající finanční situace opravdu nebude možné. Budeme rádi, když postavíme auto z dílů naší výroby a také právě kvůli financím bude nová 206 poskládaná z dílů bývalé 106.

RC: A pro koho vlastně ta nová evoluce bude? Už mladý Véna převezme „štafetu“ rallycrossového závodění? Potenciál má dle mého osobního názoru rozhodně veliký.

V&V
Spíše to bude auto, se kterým pojedeme oba. Já (jun.) pojedu domácí mistrák, hlavně protože bych se rád věnoval studiu v zahraničí a kombinace studia a rallycrossu je téměř nemožná, jak na české scéně natož v Evropě. Taťka pojede vybrané závody Evropy. Po dokončení nového speciálu se možná ukážeme oba na jednom nebo dvou Evropských závodech, protože jak sám víš, Evropa je velice nákladná, ale závodění a Fair play je tam na daleko vyšší úrovni než v českém mistráku. A hlavně, proto bych se rád, alespoň jednou v tvrdé konkurenci svezl.

ME 2010 - Belgie (B) - Maasmechelen


RC: Dostala se ke mně informace, že uvažujete i nad zápůjčkou závodního vozu na vybrané závody. U jakého týmu byste se eventuelně poohlíželi?

V&V
Nad touto variantou jsme také přemýšleli, ale spíše budeme šetřit finance na nové auto.

Děkujeme za rozhovor a přejeme redakci Rallycross.cz, ať je spolehlivým a objektivním informátorem do rallycrossového světa jako tomu bylo doposud.