Tyto webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby, personalizovat reklamy a analyzovat návštěvnost. Používáním našich stránek s tímto souhlasíte.
Více informací

Najdete nás na FacebookuInstagramYoutubeRSS

Ohlasy po závodě - Sedlčany 2020

11.09.2020 | Autor: Petr Šulčík
Ohlasy po závodě - Sedlčany 2020
V rubrice ohlasů po závodě se ještě vrátíme zpět k uplynulému závodu v Sedlčanech.

SuperCars

Marián Gajdoš (4. místo)

"Závodní víkend pro mě začal celkem hrozivě, když už v prvním tréninku se na autě vyskytla porucha. Museli jsme vynechat úvodní kvalifikaci. Mechanici si ovšem dali noční a připravili auto na start druhého dne, kde se mi podařilo zajet několik kvalitních časů. Body z první jízdy ovšem chyběly a tak to ve finálové jízdě po startu z pátého místa stačilo na nepopulární čtvrtou příčku."

Lukáš Marek (5 místo)

"Něco je za námi a kopice práce před námi. O víkendu jsme se jeli svézt a nasbírat, pro mě potřebné, kilometry. Jeli jsme RX Cup, svezení mě moc bavilo a závodit s legendou a mým kamarádem Miroslavem Neumannem a Frantou Slabším bylo top, až teda na takovou drobnost a sice kolostřešní sestavu. Nepochyboval jsem ani vteřinu o tom, že tu naší holku zlobivou daj do kupy ty nej mechanici a sice Michal Aichmajer, Martin Vacek a zamakali také kluci z John racing. Všem obrovskej dík. Zlato je vaše. V rámci ZSE a MMČR už to takovej šlágr nebyl, ale to je hold život, důležitý je, že se někam posouváme a dle pro mě hodně uznalých lidí už začínáme být s Vandou koukatelný. Ještě na sobě zamakám, to slibuju."

Super1600

Jan Ratajský (8. místo)

"Zónové závody se vyvíjely z počátku dobře, ve třetí rozjížďce se však vše zvrtlo. Dětské problémy s převodovkou nás nejprve stály umístění ve třetí rozjížďce a poté i postup do finále. Bohužel nám nebylo přáno, ale vrátíme se silnější. Snad letos ještě nějaká příležitost bude."

Petr Třešňák (10. místo)

"Nejspíš jeden z posledních závodních víkendů tohoto roku. Musím říct, že byl poměrně náročný. Při prvním našem závodu v tomto autě se ukázalo, že problém s převodovkou je větší než se zdál na testech. Při našem štěstí, měsíc do dalších závodů z objednaných dílů nepřišel ani jeden. Převodovka se poskládala zase zpět a řekli jsme si, že se alespoň svezeme na domácí trati, i přes takto velký deficit. Těchto problémů byla celá řada, které se ještě objevily i v semifinálové jízdě, ale vše se to lépe zvládalo díky obrovské podpoře celého týmu, všech přátel a fandů, kteří se na nás přišli podívat nebo fandili na dálku a to v hojném počtu. I přes tyto problémy, fandili až do konce a jsem jim za to moc vděčný. Teď nás nejspíš čeká větší pauza, tak držte palce ať na autě uděláme co nejvíce práce a na další závod přijedeme na sto procent připraveni."

SuperTouringCars -1600

Michal Sklenář (1. místo)

"Víkend pro nás nemohl dopadnout lépe. Po přestupu z historiků do divize STC -1600, byl můj tým včetně mě zvědav, jak se nám bude dařit. První dva závody napověděly, že to byla správná volba. Sobotní podvečerní první rozjížďku jsem vyhrál. Na nedělní ranní rozjížďku padla moje volba obout mokré a měkké pneu, což se ukázalo jako úplný nesmysl a já dojel poslední. Do třetí rozjížďky jsem nastupoval s vědomím, že musím vyhrát a to se povedlo. Semifinále se nejelo, takže nás čekalo rovnou finále. Vzhledem k tomu, že naše finanční možnosti mi nedovolují koupit nové pneu, tak jedu většinou použité z rally a to byl jeden z problému při startech i ve finále, protože moje auto celý víkend neodjíždělo. Do samotného finále jsem nastupoval z druhé řady, start se mi opět nepovedl a já se zařadil na páté místo. Nyní musím pochválit pořadatele za změnu trati po startu, kdy člověk může hned v prvním kole do jokeru lapu a samozřejmě za parádně připravenou trať, čehož jsem také využil, a mohla začít stíhací jízda za co nejlepším výsledkem, který se povedl na výbornou. V cíli jsem mohl slavit fantastické první místo. Závěrem musím říct, že tohle bylo asi moje nejcennější vítězství, jakého jsem kdy dosáhl a za toto všechno patří velký dík mému malému, ale o to více úžasnému týmu v čele s Ondrou ze Silponix Racing, bráchovi, tátovi a DVH Racing týmu, pod kterým mám možnost závodit."

Šenk Motorsport 
Miroslav Šenk

Matěj Šenk – VW Polo / National1600

Naše mladá rallycrossová naděje během víkendu nedala nikomu šanci. První dvě rozjížďky Matěj vyhrál a ve třetí dojel díky unaveným pneumatikám na třetím místě. Do semifinále nastupoval z pole position a to opět „přetavil“ ve vítězství. Ve finále už si s přehledem a dostatečným náskokem dojel pro zlatý věnec. Jediný, kdo s Matějem držel krok, byl Jirka Štěrba. S tímto borcem mají nyní v celkovém hodnocení shodný počet bodů a v dalších závodech (pokud ještě nějaké budou) se bude mezi nimi rozhodovat o mistru republiky. Zatím ale mistrovství vede Matěj.

Tomáš Stránský – Citroen C2 / STC-1600

Tomáš na kotlině předváděl od samého začátku velice kvalitní sport a s Radkem Dvořákem v každé rozjížďce bojoval o vítězství. To se mu podařilo až ve třetí rozjížďce, kdy se náš tým rozhodl pro výměnu spottera. Ve finále startoval se špičkově naladěným vozem z dílen TAS Motorsport z první lajny a podařilo se mu ihned dostat do čela závodu. Vedoucí postavení se mu však nepodařilo udržet až do cíle. Taktika prvního joker lapu vyšla Michalu Sklenářovi, který našeho borce udolal a vyhrál tuto třídu před Tomášem a skvěle jedoucím Radkem Dvořákem. Tomáš si tak „spravil chuť“ po předcházejícím nevydařeném sedlčanském závodě a v průběžném hodnocení mistrovství se posunul na třetí místo s minimálním bodovým odstupem na výše zmiňované borce.

Ondřej Šenk – Škoda Fabia RS / STC+2000

Mezi žhavá želízka v ohni třídy nad dva litry se řadí i náš pilot Ondra Šenk. Auto máme velice konkurenceschopné, ale stále vychytáváme porodní bolesti nového vozu. Když nám vše funguje, tak je vidět, že tu rychlost máme. To bylo vidět v rozjížďkách, kde jsme měli vyrovnané časy se špičkou třídy. Tedy kromě druhé rozjížďky, kdy se auto hned po startu zastavilo díky ulomenému zubu v převodovce a následkem toho se utrhla lamela. Naši mechanici přes noc vyměnili převodovku, ale na skladě jsme měli již pouze závodní lamelu o 2 mm širší. Nezbývalo nic jiného, než jí použít, protože víme, že se sériová nevydrží ani start. Řazení tedy nebylo úplně ideální a bylo nám jasné, že budeme vůbec rádi, když auto ve finále dovezeme alespoň do cíle. To se podařilo a s minimálním odstupem Ondra dokončil na páté příčce.