Tyto webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby, personalizovat reklamy a analyzovat návštěvnost. Používáním našich stránek s tímto souhlasíte.
Více informací

Najdete nás na FacebookuInstagramYoutubeRSS

Z historiků do SuperCars

19.06.2018 | Autor: Petr Šulčík
Z historiků do SuperCars
Luboš Čížek a Lukáš Marek rezignovali na svou účast v historických čtyřkolkách a v Sedlčanech pojedou v divizi SuperCars.

Sezonu 2018 chtěli stejně jako loni absolvovat v České trofeji historických vozidel v divizi 4x4. Vzhledem k tomu, že Luboš Čížek a Lukáš Marek zůstali jedinými účastníky této divize v této sezoně, na svou účast rezignovali. V Sedlčanech oba dva jezdce uvidíme v nejsilnější divizi SuperCars. I když ani tam to na nějakou hojnou účast nevypadá.

ZSE 2017 - Česko

"Nechtěli jsme závodit jen ve dvou a proto jsme se domluvili, že v historicích nepojedeme," shodují se oba dva jezdci. Oba zainvestovali do svých vozů a poměří své síly v rámci nejsilnější divize. "Starty v historicích byla zábava. Po SuperCars jsme pokukovali a snili o startech v této divizi. Shodou okolností se vše letos začalo dávat do pohybu a cesta začala mít jasný směr. Nebude lehké držet se v této konkurenci, ale pro partu Čižek Racing to bude nová výzva. Naše výkony jsou postaveny na základě snu jednoho blázna a starty ze starší audi se klidně můžou překovat v novější auto. Naše sny mají jasné cíle," říká Luboš Čížek. Vůz Audi S2 už v divizi SuperCars startoval, takže nebylo potřeba dělat zásadní změny. "Museli jsme akorát vyměnit věci s propadlou homologací jako sedačku, pásy, nádrž...Celkově nás to stálo přes šedesát tisíc. Je třeba poděkovat našim partnerům, bez kterých by se tato změna neuskutečnila," dodal Čížek.

ZSE 2017 - Česko

Lukáš Marek měl do SuperCars původně namířeno až v roce 2019. "Do té doby jsem chtěl sbírat zkušenosti. Ještě v lednu to s ČTHV 4x4 vypadalo parádně, pak jsme přišli o Standu a šlo to do kopru. Na Slovensko jsme byli tři a den před odjezdem už jen dva. Takže volba padla na SuperCars. Vím, že mám nejslabší auto, ale i tak to zkusím a nedám se. Náš golf už ze své koncepce 4x4 byl takový malý supercar. Dali jsme homologovanou palivovou nádrž, katalyzátor, automatický hasící systém, hans a několik dalších drobností. Žádné velké změny. Do Sedlčan se těším, i když to určitě nebude lehké," uvedl Lukáš Marek.