Rallycross.cz - we race online

 

Aktuality

18. 4. 2018

Francouz Cyril Raymond, úřadující šampion kategorie RX2, pojede ve zbývajících čtyřech závodech mistrovství Evropy divize Supercar s vozem Peugeot 208 WRX v barvách Red Bullu. Navíc se představí v rámci mistrovství světa v německém Buxtehude.

6. 3. 2018

Druhým jezdcem týmu GCK bude ve voze Renault Mégane R.S. RX vedle Guerlaina Chicherita, který stojí za tímto projektem, další Francouz Jerome Grosset - Janin. Testování nového auta, o jehož stavbu se postaral britský Prodrive, probíhá pod dohledem zkušeného Timo Scheidera.

5. 3. 2018

Reinis Nitišs pojede letos evropský šampionát nejsilnější divize Supercar. Po několika sezonách se vrátí k týmu Set Promotion a usedne za volant vozu Ford Fiesta, která má svůj původ v M - Sportu. Pravděpodobně jde o auto, se kterým jel loni Niclas Grönholm.

12. 2. 2018

Maďarský jezdec Kornél Lukács známý pod přezdívkou Csucsu dnes oznámil podpis smlouvy s týmem OTS racing. Jeho novým vozem bude Škoda Fabia třetí generace.

12. 2. 2018

Smutná zpráva přišla ze západu Čech. Včera nás náhle opustil dlouholetý jezdec rallycrossu Stanislav Brunát. Redakce rallycross.cz vyjadřuje upřímnou soustrast jeho nejbližším.

2. 2. 2018

Ulrik Linnemann dnes představil svůj program v mistrovství Evropy divize Supercar, kde pojede s vozem Volkswagen Polo. Auto dánského jezdce pochází z dílen Marklund Motorsport.

21. 12. 2017

Finský jezdec Toomas Heikkinen po dvou letech končí své působení v týmu EKS. O jeho budoucnosti se rozhodne v průběhu ledna.

25. 10. 2017

Fotogalerie byla rozšířena o další fotografie z posledního závodu ZSE 2017 na Slovakiaringu, tentokrát od Tomáše Němce. Prohlížejte zde.

Aktuální pořadí

MS/ME 2018
Supercar WRX
1. Johan Kristoffersson
135
2. Sébastien Loeb
104
3. Petter Solberg
102
4. Andreas Bakkerud
101
5. Mattias Ekström
97

Týmy
1. PSRX VW Sweden -
237
2. EKS Audi Sport -
198
3. Peugeot Total -
198
4. GRX Taneco -
100
5. Olsbergs MSE -
77

Supercar ERX
1. Reinis Nitišs
56
2. Anton Marklund
53
3. Ulrik Linnemann
41
4. Peter Hedström
30
5. Jean-Baptiste Dubourg
26

Super1600 ERX
1. Artis Baumanis
65
2. Rokas Baciuska
63
3. Aydar Nuriev
52
4. Jimmy Terperau
47
5. Espen Isaksætre
44

Touringcar ERX
1. Steve Volders
46
2. Jan-Emil Wilsberg
41
3. Daniel Lundh
41
4. Daniel Holten
34
5. Sivert Svardal
33

MMČR 2018
SuperCars
1. Alois Höller
24
2. Lukáš Červený
20

Super1600
1. Jan Ratajský
24
2. Raphael Dirnberger
20

SuperTouringCars -2000
1. Roman Častoral
24
2. Stanislav Korytár
19
3. Tomáš Michal
19
4. Jakub Michal
15

SuperTouringCars +2000
1. Karl Schadenhofer
24
2. Pavol Zachar
19
3. Jiří Galuška
17
4. Miroslav Pospíchal
15
5. Jozef Magdolen
15

National1600
1. Marek Honzík
24
2. Vojtěch Kolomazník
19
3. Ondřej Šenk
19
4. Aleš Vovsík
15
5. Jan Kubík
15

ZSE 2018
SuperCars
1. Alois Höller
45
2. Tamás Kárai
22
3. Lukáš Červený
20
4. Csaba Spitzmüller
18
5. Atilla Mózer
15

Super1600
1. Jan Ratajský
41
2. Raphael Dirnberger
34
3. Josef Šusta
24
4. Gergely Marton
20
5. Zsolt Szíjj
17

SuperTouringCars -2000
1. Roman Častoral
48
2. Stanislav Korytár
19
3. György Janzer
19
4. Tomáš Michal
19
5. Brúnó Csirmaz
18

SuperTouringCars +2000
1. Karl Schadenhofer
45
2. Miroslav Pospíchal
38
3. Pavol Zachar
35
4. - Bészi
18
5. Jiří Galuška
17

SuperTouringCars -1600
1. Birgit Kuttner
49
2. Lukas Dirnberger
39
3. Richard Förster
31
4. Mátyás Varga
28
5. László Kovács
21

ČTHV 2018
HA -1600
1. Tomáš Marchal
60
2. Tomáš Kohout
40
3. Petr Jech
40
4. Milan Peruth ml.
37
5. Hana Rysová
30

HA +1600
1. Karel Faktor
48
2. Jakub Vajlík
33
3. Tomáš Týr
18
4. Zdeněk Volf
18
5. Ladislav Procházka
18

HA 4x4
    Výsledky budou aktualizovány

 

Kučera letos pojede zónu

publikováno 21. 2. 2018, autor: Petr Šulčík
MS 2017 - Švédsko
MS 2017 - Švédsko - 30.6.2017 foto: Petr Šulčík

Do sezony 2017 evropského šampionátu vyrazil Zdeněk Kučera s novým vozem Škoda Fabia třetí generace. Čekal ho nelehký úkol v podobě velké konkurence v divizi Super1600. Z šesti závodů se mu podařilo bodovat pouze na úvodním závodě v Portugalsku. "Nebyla to pro mě jednoduchá sezona. V Portugalsku auto fungovalo celkem dobře a nic nenasvědčovalo tomu, že by měly přijít nějaké problémy. Ale ty se projevily na obou dalších závodech v Belgii i ve Švédsku. Už od začátku se mi nedařilo ani ve Francii. Jediný závod, kde auto fungovalo bylo Lotyšsko. Sice nám nepřálo počasí, ale z auta jsem měl konečně dobrý pocit. Oproti předchozímu autu jde o velký posun, ale chce to čas a najezdit kilometry. To se nám loni moc nedařilo," zhodnotil český jezdec loňskou sezonu.

MS 2017 - Lotyšsko

Zdeněk Kučera v mistrovství Evropy více jak dvě sezony nezávodil. Šampionát se opět posunul na vyšší úroveň. "Závodit proti jezdcům, kteří jsou mladší a závodění se věnují profesionálně je velmi těžké. Mají najeto mnohem více závodních kilometrů a pro mě, co to dělám jen jako koníčka, je to velký problém," uvedl Kučera. Hlavním programem Zdeňka Kučery v tomto roce bude zónový šampionát a mistrovství republiky. "Uvidíme, jak na tom budu časově, ale rád bych absolvoval oba šampionáty. Volím tuto variantu také vzhledem k počtu závodních kilometrů, kterých potřebujeme najet mnohem více než v mistrovství Evropy. Doufám, že se nám podaří auto posunout a budu se v něm cítit daleko lépe než loni," prohlásil Kučera. "Věřím, že se v zóně sejde zajímavá konkurence," dodal.

MS 2017 - Belgie

Hlavním důvodem neúčasti v mistrovství Evropy je především kalendář. "Nemůžu si dovolit jet do Španělska, vrátit se, a po čtyřech dnech vyrazit do Portugalska. Navíc ještě dvakrát jet přes Francii, kde jsou drahé dálniční poplatky. Kalendář není šťastně postaven. K tomu ještě vypadl nejlepší závod ve Švédsku. To bylo rozhodující." Na jezdce divize Super1600 čeká letos dlouhá letní pauza. Naposledy budou závodit na začátku června v Norsku a pak až v září ve Francii. "Uvidíme jak se sezona bude vyvíjet. Přemýšlím eventuelně o startech ve Francii a v Lotyšsku nad rámec mého programu."  

MS 2017 - Německo - Buxtehude

Přípravy na sezonu 2018 už jsou v plném proudu. "Probíhají repase všech základních komponentů. Zásadní změnou projde zadní náprava a také brzdy. Chceme auto také ještě odlehčit, aby se více dalo pracovat s rozložením hmotnosti auta."