Rallycross.cz - we race online

 

Aktuality

18. 4. 2018

Francouz Cyril Raymond, úřadující šampion kategorie RX2, pojede ve zbývajících čtyřech závodech mistrovství Evropy divize Supercar s vozem Peugeot 208 WRX v barvách Red Bullu. Navíc se představí v rámci mistrovství světa v německém Buxtehude.

6. 3. 2018

Druhým jezdcem týmu GCK bude ve voze Renault Mégane R.S. RX vedle Guerlaina Chicherita, který stojí za tímto projektem, další Francouz Jerome Grosset - Janin. Testování nového auta, o jehož stavbu se postaral britský Prodrive, probíhá pod dohledem zkušeného Timo Scheidera.

5. 3. 2018

Reinis Nitišs pojede letos evropský šampionát nejsilnější divize Supercar. Po několika sezonách se vrátí k týmu Set Promotion a usedne za volant vozu Ford Fiesta, která má svůj původ v M - Sportu. Pravděpodobně jde o auto, se kterým jel loni Niclas Grönholm.

12. 2. 2018

Maďarský jezdec Kornél Lukács známý pod přezdívkou Csucsu dnes oznámil podpis smlouvy s týmem OTS racing. Jeho novým vozem bude Škoda Fabia třetí generace.

12. 2. 2018

Smutná zpráva přišla ze západu Čech. Včera nás náhle opustil dlouholetý jezdec rallycrossu Stanislav Brunát. Redakce rallycross.cz vyjadřuje upřímnou soustrast jeho nejbližším.

2. 2. 2018

Ulrik Linnemann dnes představil svůj program v mistrovství Evropy divize Supercar, kde pojede s vozem Volkswagen Polo. Auto dánského jezdce pochází z dílen Marklund Motorsport.

21. 12. 2017

Finský jezdec Toomas Heikkinen po dvou letech končí své působení v týmu EKS. O jeho budoucnosti se rozhodne v průběhu ledna.

25. 10. 2017

Fotogalerie byla rozšířena o další fotografie z posledního závodu ZSE 2017 na Slovakiaringu, tentokrát od Tomáše Němce. Prohlížejte zde.

Aktuální pořadí

MS/ME 2018
Supercar WRX
1. Johan Kristoffersson
75
2. Sébastien Loeb
66
3. Petter Solberg
65
4. Andreas Bakkerud
61
5. Timmy Hansen
59

Týmy
1. PSRX VW Sweden -
140
2. Peugeot Total -
125
3. EKS Audi Sport -
120
4. GRX Taneco -
64
5. GC Kompetition -
42

Supercar ERX
1. Reinis Nitišs
56
2. Anton Marklund
53
3. Ulrik Linnemann
41
4. Peter Hedström
30
5. Jean-Baptiste Dubourg
26

Super1600 ERX
1. Artis Baumanis
47
2. Rokas Baciuska
42
3. Jimmy Terperau
41
4. Espen Isaksætre
33
5. Maximilien Eveno
32

MMČR 2018
SuperCars
1. Alois Höller
24
2. Lukáš Červený
20

Super1600
1. Jan Ratajský
24
2. Raphael Dirnberger
20

SuperTouringCars -2000
1. Roman Častoral
24
2. Stanislav Korytár
19
3. Tomáš Michal
19
4. Jakub Michal
15

SuperTouringCars +2000
1. Karl Schadenhofer
24
2. Pavol Zachar
19
3. Jiří Galuška
17
4. Miroslav Pospíchal
15
5. Jozef Magdolen
15

National1600
1. Marek Honzík
24
2. Vojtěch Kolomazník
19
3. Ondřej Šenk
19
4. Aleš Vovsík
15
5. Jan Kubík
15

ZSE 2018
SuperCars
1. Alois Höller
45
2. Tamás Kárai
22
3. Lukáš Červený
20
4. Csaba Spitzmüller
18
5. Atilla Mózer
15

Super1600
1. Jan Ratajský
41
2. Raphael Dirnberger
34
3. Josef Šusta
24
4. Gergely Marton
20
5. Zsolt Szíjj
17

SuperTouringCars -2000
1. Roman Častoral
48
2. Stanislav Korytár
19
3. György Janzer
19
4. Tomáš Michal
19
5. Brúnó Csirmaz
18

SuperTouringCars +2000
1. Karl Schadenhofer
45
2. Miroslav Pospíchal
38
3. Pavol Zachar
35
4. - Bészi
18
5. Jiří Galuška
17

SuperTouringCars -1600
1. Birgit Kuttner
49
2. Lukas Dirnberger
39
3. Richard Förster
31
4. Mátyás Varga
28
5. László Kovács
21

ČTHV 2018
HA -1600
1. Tomáš Marchal
60
2. Tomáš Kohout
40
3. Petr Jech
40
4. Milan Peruth ml.
37
5. Hana Rýsová
30

HA +1600
1. Karel Faktor
48
2. Jakub Vajlík
33
3. Tomáš Týr
18
4. Zdeněk Volf
18
5. Ladislav Procházka
18

HA 4x4
    Výsledky budou aktualizovány

 

Double Volkswagenu

publikováno 29. 5. 2017, autor: Petr Šulčík
MS 2017 - Anglie
MS 2017 - Anglie - 28.5.2017 foto: Petr Šulčík

Ve znamení oslav padesátiletého výročí vzniku rallycrossu probíhal pátý závod světového šampionátu v Anglii. V únoru roku 1967 se v Lydden Hillu jel první závod, který vyhrál Vic Elford s Porsche. Jedna z nejrychlejších tratí bude od příštího roku v mistrovství světa chybět a závod se přestěhuje na Silverstone. Divácké návštěvě letos přálo počasí, když náznak bouřky se objevil jen v sobotu dopoledne. Rychlost z posledních týdnů opět prokazovaly oba Volkswageny. Petter Solberg vyhrál tři kvalifikace. Až v té poslední dokázal švédský tým porazit Timmy Hansen. Ale to už Solberg a Kristoffersson spíše šetřili pneumatiky na závěrečné semifinále a finále. Po 455 dnech (!) se nakonec z vítězství v závodě radoval Petter Solberg.

MS 2017 - Anglie

"Tohle vítězství jsem potřeboval," řekl ihned po závodě Solberg. "V posledních týdnech jsme se zaměřili na některé detaily. Potřebovali jsme zajíždět konzistentní výsledky a to se nám teď ve spolupráci s Johanem daří. Velmi se těším na svůj domácí závod. Přijde určitě hodně fanoušků. V Hellu jsme testovali, což by nám mělo pomoci. V motorsportu se pohybuji dlouho, takže vím, že situace se může hodně rychle obrátit. Děkuji všem, kteří se podíleli na organizaci tohoto závodu," dodal norský jezdec.

MS 2017 - Anglie

Johan Kristoffersson se druhým místem dostal do vedení mistrovství světa. "Petter odvedl skvělou práci tento víkend. Především si pohlídal pneumatiky. Zásluhou týmu se zlepšil startovací systém, se kterým jsem měl zpočátku sezony problémy. Poprvé jsem ve vedení šampionátu, navíc se nám povedlo zajet čtvrté pódium v řadě. Pořadí týmů pro nás vypadá dobře, ale v tabulce jezdců bude rozhodovat každý bod," uvedl Kristtoffersson.

MS 2017 - Anglie

Třetí Andreas Bakkerud uznal kvality soupeře. "Dělali jsme, co jsem mohli, ale na Volkswagen to prostě nestačilo. Nyní máme před závodem v Norsku trochu času, v plánu je nějaký test, kde chceme vyzkoušet některá vylepšení. Doufám, že se nám podaří vrátit se na špičku," přeje si Bakkerud, který loni v Norsku vyhrál. Čtvrté místo obsadil Sebastien Loeb, páté Mattias Ekström. Právě tito dva svedli tvrdý souboj v semifinále. "Upřímně nebyl to náš víkend. Mohl jsem se dostat na pódium, ale to by všechno muselo fungovat, tak jak má...," řekl zklamaně Ekström. "Problémy s motorem mi nedovolily bojovat o první tři místa," dodal Sebastien Loeb.

MS 2017 - Anglie

MS 2017 - Anglie (GB), 28.5.2017

FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie
FotkaMS 2017 - Anglie