
7. 2. 2019
V týmu JC Raceteknik, který zakoupil dva vozy Audi EKSRX S1 quattro, pojedou v této sezoně Robin Larsson a Mats Öhman. Larssona uvidíme jak v rámci evropského šampionátu, tak i v RallyX Nordic. Öhman bude startovat jen ve skandinávském seriálu.
4. 2. 2019
Oliver Bennett představil svůj program pro sezonu 2019, ve které pojede s vozem Mini kompletní seriál mistrovství světa v rallycrossu. Brit se v několika závodech ukázal už v loňské sezoně.
17. 1. 2019
Švédský tým JC Raceteknik zakoupil dva vozy Audi S1 quattro, které pocházejí od EKS Mattiase Ekströma. Program a jezdecká sestava bude oznámena později.
29. 12. 2018
Lotyš Janis Baumanis zůstane i v příští sezoně v týmu Stard Manfreda Stohla a pojede kompletní světový šampionát. Rakouský tým sezonu absolvuje se dvěma novými vozy. Jméno druhé jezdce bude oznámeno později.
21. 12. 2018
Timo Scheider zůstává v týmu All. - Inkl. com a v příštím roce pojede s vozem Seat Ibiza Supercar kompletní sezonu mistrovství světa. Ve vybraných závodech ho doplní René Münnich.
20. 12. 2018
O budoucnosti úřadujícího mistra světa Johana Kristofferssona je jasno. Švédský jezdec pojede šampionát WTCR v týmu Sebastien Loeb Racing s vozem VW Golf.
25. 10. 2018
V příští sezoně MS neuvidíme ani švédský tým OMSE, který letos závodil s dvojící Kevin Eriksson a Robin Larsson a vozy Ford Fiesta. Hlavním důvodem jsou příliš velké náklady.
20. 9. 2018
Švéd Anton Marklund pojede zbývající tři závody MS v týmu GCK s vozem Renault Mégane R.S. RX. Francouzský tým nasadí v posledních dvou závodech tři auta. Vedle Chicherita a Marklunda bude pokračovat i Liam Doran. Brit nebude chybět ani v USA, kde ovšem pojede v rámci amerického mistrovství ARX.
Ve znamení oslav padesátiletého výročí vzniku rallycrossu probíhal pátý závod světového šampionátu v Anglii. V únoru roku 1967 se v Lydden Hillu jel první závod, který vyhrál Vic Elford s Porsche. Jedna z nejrychlejších tratí bude od příštího roku v mistrovství světa chybět a závod se přestěhuje na Silverstone. Divácké návštěvě letos přálo počasí, když náznak bouřky se objevil jen v sobotu dopoledne. Rychlost z posledních týdnů opět prokazovaly oba Volkswageny. Petter Solberg vyhrál tři kvalifikace. Až v té poslední dokázal švédský tým porazit Timmy Hansen. Ale to už Solberg a Kristoffersson spíše šetřili pneumatiky na závěrečné semifinále a finále. Po 455 dnech (!) se nakonec z vítězství v závodě radoval Petter Solberg.
"Tohle vítězství jsem potřeboval," řekl ihned po závodě Solberg. "V posledních týdnech jsme se zaměřili na některé detaily. Potřebovali jsme zajíždět konzistentní výsledky a to se nám teď ve spolupráci s Johanem daří. Velmi se těším na svůj domácí závod. Přijde určitě hodně fanoušků. V Hellu jsme testovali, což by nám mělo pomoci. V motorsportu se pohybuji dlouho, takže vím, že situace se může hodně rychle obrátit. Děkuji všem, kteří se podíleli na organizaci tohoto závodu," dodal norský jezdec.
Johan Kristoffersson se druhým místem dostal do vedení mistrovství světa. "Petter odvedl skvělou práci tento víkend. Především si pohlídal pneumatiky. Zásluhou týmu se zlepšil startovací systém, se kterým jsem měl zpočátku sezony problémy. Poprvé jsem ve vedení šampionátu, navíc se nám povedlo zajet čtvrté pódium v řadě. Pořadí týmů pro nás vypadá dobře, ale v tabulce jezdců bude rozhodovat každý bod," uvedl Kristtoffersson.
Třetí Andreas Bakkerud uznal kvality soupeře. "Dělali jsme, co jsem mohli, ale na Volkswagen to prostě nestačilo. Nyní máme před závodem v Norsku trochu času, v plánu je nějaký test, kde chceme vyzkoušet některá vylepšení. Doufám, že se nám podaří vrátit se na špičku," přeje si Bakkerud, který loni v Norsku vyhrál. Čtvrté místo obsadil Sebastien Loeb, páté Mattias Ekström. Právě tito dva svedli tvrdý souboj v semifinále. "Upřímně nebyl to náš víkend. Mohl jsem se dostat na pódium, ale to by všechno muselo fungovat, tak jak má...," řekl zklamaně Ekström. "Problémy s motorem mi nedovolily bojovat o první tři místa," dodal Sebastien Loeb.