Tyto webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby, personalizovat reklamy a analyzovat návštěvnost. Používáním našich stránek s tímto souhlasíte.
Více informací

Najdete nás na FacebookuInstagramYoutubeRSS

Český úspěch v Lydden Hillu!

31.05.2016 | Autor: Petr Šulčík
Český úspěch v Lydden Hillu!
Josef Šusta dokázal vybojovat třetí místo v divizi Super 1600 v závodě mistrovství Evropy v Anglii. Bodovali i další čeští jezdci.

Český jezdec Josef Šusta dokázal navázat na své předchozí výsledky a v Lydden Hillu obsadil konečné třetí místo. "Jsou to úplně jiné závody , než na které jsem byl v poslední době zvyklý. S výsledkem jsem naprosto spokojený, nasbíral jsem další cenné zkušenosti. Každé odjeté kolo bylo znát, trať v Anglii je hodně rychlá a hodně opotřebovávala pneumatiky. Pořád řešíme otázku nastavení auta, zkoušíme různé věci, které někdy nejsou správné, ale je třeba je zkusit. Rádi bychom startovali i ve Švédsku, ale uvidíme jestli to vzhledem k omezenému počtu startujících půjde," řekl spokojený Josef Šusta.

MS 2016 - Anglie

Stejně jako Šusta se poprvé letos v mistrovství Evropy představil Václav Veverka. "S výsledkem jsem spokojený a závody jsme si s celým týmem opravdu užili. Nyní se velice intenzivně připravujeme na další závod ve švédskem Höljes."

MS 2016 - Anglie

Další body do celkového hodnocení mistrovství Evropy si z Anglie přivezl Pavel Vimmer. "Celkově jsem spokojen, i když vím, že to mohlo být trochu lepší. Opět nás při losování potkala trochu smůla, když jsem jel hned úvodní jízdu kvalifikace a před námi trať nakropili. Před závodem jsme absolvovali velký test, závod jsem odjel s jinou převodovkou a změny se dotkly také podvozku a tlumičů. Auto se teď chová daleko lépe."

MS 2016 - Anglie

foto: Johny Loix (3x)

"Ani mi nemluv." přesně tak začínala konverzace s Ondřejem Smetanou, který kvůli technickým problémům dozávodil už v sobotu. "Vzhledem k počtu bodů nemělo smysl nastupovat do čtvrté kvalifikace. První problém mě potakal ještě před startem do první jízdy, kdy jsem odjel ze stanu, ale v tankovací zóně už jsem vůz nenastartoval. Na vině bylo zoxidované očko drátu na baterce. Druhou kvalifikační jízdu jsem absolvoval na téměř mokré trati, protože pořadatele nechali trať nakropit. Aby toho nebylo málo ve třetí kvalifikaci upadla řadící páka, přesto jsem dokázal jen s táhlem jízdu dokončit. Není být s čím spokojen...."